نحوه خرید

۱- چگونه می توانم محصول مورد نظر خود را خریداری کنم؟

پاسخ:  برای خرید، عضویت در سایت ضروری است؛ لطفا ابتدا در سایت ثبت نام کنید و وارد پنل کاربری خود شوید.

پس از ورود به پنل کاربری، می توانید محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید و پس از پایان مرحله انتخاب محصول و انتقال آن به سبد خرید، وارد بخش پرداخت هزینه شوید و روش پرداخت هزینه را انتخاب کنید.
همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید:

پنل کاربری

۱- آیا امکان ویرایش مشخصات حساب کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ:  بله، شما به راحتی می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید؛ برای این کار باید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی دکمه “ویرایش اطلاعات” می توانید اطلاعات خود را ویرایش کنید.

اگر نام کاربری خود را فراموش کرده اید و به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای دسترسی به حساب کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با یک ایمیل جدید، در سایت ثبت نام کنید.

۲- چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

پاسخ:  لطفاً ایمیل‌ های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌ های ارسال شده به حساب ‏‌های کاربری Gmail گاهی spam می‌شوند.

۳- آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ: بله، برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید وارد پنل کاربری خود شوید.

خرید محصول

۱- آیا برای خرید از سایت استورنت، حتما باید ثبت نام کنم؟

پاسخ:  بله، عضویت الزامی است، شما با عضویت در سایت می توانید برای مطالب سایت، سوالات و نظرات خود را ارسال کنید و خرید محصول را به راحتی انجام دهید.
با ثبت نام در سایت استورنت می‌توانید:
– خرید خود را سریع‌تر و ساده‌تر انجام دهید.
– به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید.
– لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید.
– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید.
– در جریان فروش‌های ویژه و جدیدترین محصولات قرار گیرید.

۲- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ:  بله، شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

۳- چگونه مطلع شوم که محصول مورد علاقه ام در چه زمانی منتشر می شود؟

پاسخ:  برای هر محصول که در حال آماده سازی باشد، یک فرم عضویت در خبرنامه مخصوص قرار می گیرد؛ لطفا در آن فرم، ایمیل خود را وارد کنید تا پس از انتشار محصول، به شما اطلاع داده شود.

۴- آیا می توانم محصولی را به صورت گروهی یا قسطی تهیه کنم؟ یا پول لازم برای خرید را از کسی قرض بگیرم؟

پاسخ:  خیر، استفاده از محصولات سایت استورنت، زمانی برای شما مناسب است که توان پرداخت هزینه آن محصول را داشته باشید؛ اگر قادر به پرداخت هزینه محصول نیستید، می توانید ابتدا از مطالب رایگان منتشر شده استفاده کنید تا زمانی که قادر به خرید محصولات شوید.
لازم به ذکر است که فقط خود و خانواده فردی که محصول را خریداری کرده است می تواند از محصول خریداری شده استفاده کند و هرگونه کپی از محصولات حرام و غیر مجاز می باشد؛ همچنین با افرادی که محصولی را به صورت گروهی خریداری کنند بر اساس حقوق استورنت و قوانین مربوطه، پیگیری و برخورد خواهد شد.

۵- چرا قیمت برخی از محصولات گران هستند؟

پاسخ: استفاده از کلمه گران، وقتی درست است که شما هزینه ای برای محصولی بپردازید اما ارزش یا نتیجه ای کمتر یا مساوی با مبلغ پرداخت شده را برای شما ایجاد کند!
دوست عزیز، اگر شما نتیجه ای بسیار بیشتر از هزینه ای که می پردازید را بدست آورید، نه تنها دیگر آن قیمت برای شما گران نیست، بلکه ارزان هم خواهد بود.
شیوه قیمت گذاری محصولات سایت استورنت، به این صورت است که، هر کدام از آن ها به گونه ای قیمت گذاری می شوند که نتیجه ای که شما پس از استفاده از آن محصول بدست می آورید، باید بیش از صد ها برابر قیمت پرداخت شده باشد؛ اگر چنین نباشد، آن محصول منتشر نخواهد شد.

۶- چگونه می توانم فایل های محصولی که خریده ام را دانلود کنم؟

پاسخ: بلافاصله پس از پرداخت هزینه محصول به سایت استورنت، لینک های دانلود برای شما نمایش داده می شوند؛ در غیر این صورت، می توانید به پنل کاربری خود مراجعه کرده و روی دکمه لینک دانلود محصول کلیک کنید؛ در مرحله بعد، روی دکمه دانلود فایل مربوطه کلیک کنید.

پرداخت هزینه

۱- مبلغ محصول را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

پاسخ:  همگی کاربران سایت استورنت می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌ های بانکی عضو شبکه شتاب، هزینه محصول را به صورت آنلاین پرداخت کنند و محصولات دانلودی را بعد از پرداخت هزینه به صورت آنی دریافت نمایند.
همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حساب‏‌ اعلام شده برای همه کاربران وجود دارد.
شماره حساب: ۰۳۴۵۹۰۱۹۵۱۰۰۷
شماره کارت: ۶۰۳۷۹۹۱۸۷۳۸۳۶۱۳۸
به نام صاحب حساب: سید محمد موسوی

نکته

در پرداخت هزینه به صورت کارت به کارت، پس از تایید پرداخت هزینه، محصول در پنل کاربری شما قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود کنید.

۲- با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه محصول را اینترنتی پرداخت کرد؟

پاسخ: شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌ های بانکی عضو شبکه شتاب، هزینه محصول را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
هم اکنون بانک‌ های آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرض‌الحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.

۳- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ: گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود؛ اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏ دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

۴- آیا پرداخت اینترنتی وجه محصول در سایت استورنت امن است؟

پاسخ: پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد؛ با وجود این شما نه تنها برای خرید از سایت استورنت بلکه هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:
– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید. 

ورود به پنل کاربری

۱- چرا هنگام ورود به پنل کاربری با پیام “نام کاربری نادرست است” مواجه می شوم؟

پاسخ: به دلیل تغییر کامل سایت استورنت و شروع مسیری جدید (فعالیت در حوزه موفقیت، ثروتمندی، خوشبختی و سعادتمندی)، تمامی حساب های مربوط به قبل از تاریخ یکم شهریور ماه سال ۱۳۹۶ از سایت استورنت حذف شده اند؛ لذا اگر از کاربران قدیمی سایت استورنت هستید، لطفا مجددا ثبت نام کنید.
همچنین لازم به ذکر است که اگر فردی با ایمیل های جعلی در سایت ثبت نام کرده باشد، حساب کاربری او از سایت حذف می شود.